Over The Under

Lördag..finally! Jobbet känns tungt nu, industrin har tappat sin forna glans. Visst är det bra, trevliga kollegor (de flesta), grymma tider, hyffsat betalt och så men ändå..något saknas : utveckling. Det är samma varje dag, det känns stagnerat.

Studierna lockar mer och mer. Vill verkligen mata min hjärna med brand new information. Det lutar mer och mer åt socionomhållet (inriktning mot KBT kanske) trots mina tidigare fördomar och farhågor. Det verkar vara ett intressant område med både bredd och djup. Det enda som oroar mig är möjligheterna till anställning efter examen. Känns ju som att det går tretton socionomstudenter på dussinet these days..

Studier medför nog även en flytt till staden..Westarose in this case..känns oerhört positivt. Närmare syster yster och David med sin alldeles färska Eddie. Får inte nog av den ungen! Närmare Sunkan på Musikshopen, ett mekka för trummisar..farligt för ekonomin. Närmare en hel del faktiskt.

Snart kommer min bättre hälft hem. Då ska vi nog lira lite Silent Hill och höstmysa (ooops,,gayvarning) i soffan.

Skivtips!

Down - III - Over the Under

image2

Sludgekungarna från New Orleans är tillbaka. Kan man annat än att älska detta. Tyngre än depression, skitigare än en smörjgrop. Phil Anselmo (ex -pantera) är den absolut bästa nu levande rocksångaren..end of discussion.  Släpps 25/9 men en liten fågel viskade i mitt öra att den finns på mininova om du inte kan hålla dig..

Köptvång!


Kommentarer
Postat av: Mela

Pussis!!!

2007-09-01 @ 20:01:47
Postat av: Jennie

Härligt med en bloggande John! Ännu härligare med en Westarose flytt! Grymt!

2007-09-02 @ 17:21:28
URL: http://jennnie.blogg.se

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0