Ordbajserier.

Helg for fucks sake!! Otroligt skönt att få slippa den där svettiga verkstaden i ca 58 timmar! Ska dock inte ligga på sofan och äta ostbågar, har mycket att göra :
  • Repa fredag eftermiddag, kväll och möjligtvis natt inför spelningen på Sigurdsgatan 25 (Village).
  • Snabbrepa och packa grejerna i Tjoffes Volvo innan avfärd mot Västerås för..
  • ..soundcheck 16:00. Sen vänta till 18:00 då vi äntligen får gå upp på..
  • ..scenen! Fan vad kul. Finns inte mycket som ens kommer i närheten av att spela live, sjukt kul! Hoppas det kommer mycket bekanta och kollar, för efter giget bli det...
  • Bira!! Så sjuukt gott att ta en kall Staro efter ett väl genomfört gig. Satsar på att bli full som en indian. Alla som läser detta är välkomna att joina!
I onsdags fyllde min lilla syster 21. Presentkortet på MQ uppskattades och alla var glada. Kul som fan att träffa min systerson Eddie, sötare unge får man leta länge efter. Kolla själva:

image9

Han ska självklart bli trummis! Tredje generationen..

Har även hunnit med att söka till högskolan, ta promenader, äta nyttigt, äta onyttigt, umgåtts med Mikaela, jobba, spela trummor, spelat tv-spel, slappat och läst hårdrockstidningar. Fick även en fet mapp med skön musik av G som jag har försökt tagit till mig. Positiv överraskning att Mr. Bungle kan låta så bra. Inte konstigt för konstoghetens skull liksom. Well, det var min vecka.

Nej, nu måste jag dra till replokalen. Those drums aint gonna play them self.

Just ja, kom och kolla in oss på Sigurdsgatan. Lyssna här först: http://www.captaindoghound.com

Tjipp!

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0