Det är mycket nu..

Får inte glömma denna blogg på detta vis, men när man har fått ett Nintendo Wii i födelsedagspresent så är det svårt att finna tid till annat. Min underbara flickvän, min goa syster och hennes snälla David gav det till mig på min tjugotredje(!) födelsedag. Det är så vansinnigt kul! Jag är helt övertygad om att det är mer beroendeframkallande än tjack. Känslan av att slå en homerun, strike, birdie, serveace eller klockren uppercut är helt fantastisk

image6

image7

Dessutom så är jag mitt uppe i högskolebestyren. Fick hem mina betyg och räknade ut mitt snitt, 16.81, räcker nog till att komma in på Socionomutbildningen. Jag ska skriva högskoleprovet ändå, vem vet..jag kanske är brainiac och får 2.0...not likely.

Utöver det så har man ju musiken. Bandet går bra nu, tre gig inbokade och fler ska fixas..om vi får tummen ur våra svettiga rövar.

Tog mig till sist, efter tre felkörningar, till musikshopen. Fattar inte varför jag inte har lärt mig vägen..är ju där oftare än vad jag är hemma hos min egen mor. Anyhoo..skulle köpa skinnen som jag skrev om i föregående inlägg. Mikaela var med..hon pallade fem minuter sen satte hon sig i bilen och läste Pandurokatalogen. Fattar inte varför, det är ju det roligaste som finns, att titta på trummor!

Tyvärr så har jag ingen som helst självbehärskning när det kommer till trummor/tillbehör så det slutade med att jag brände 3.000:- istället för de 600:- som planerat. Utöver skinnen så blev det en cymbalväska och...tadaa!! En ny virvel....Isn't she a beauty??

image8

East bronze finish shell 14x5,5"...fyfan, jag blir upphetsad!!

Vilket sound! Jag har en ny favorit. Min gamla Pearl All Maple 14x3,5" free-floating ligger och gråter i casen.


Nu sitter Mela och biter mig i örat och vill göra "något roligt"..

Tjipp!





Kommentarer
Postat av: G

LB! ;-)

2007-09-18 @ 21:52:51
Postat av: Jennie

Hej grabben! Jag är helt värdelös på att förklara hur man fixar om i bloggen men jag hjälper dig gärna att göra det. Min blogg är ju som sagt omgjord av mig själv. Kan du inte rita upp en enklare skiss i typ paint(haha) och maila över den och headbilden till mig så ska jag fixa det så snart jag får tid. Som sagt, jag är inte överdrivet duktig men kan lite grann iallfall. Hälsa damen. Kram

2007-09-19 @ 19:56:53
URL: http://jennnie.blogg.se

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0